Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Na Rzecz Klientów
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego udostępnionego pod adresem: optenseplantis.pl, oferującego sprzedaż towarów.
2. Sklep internetowy prowadzony jest przez JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000408826, NIP: 8181717176, REGON: 180815260.
3. Dane kontaktowe Sklepu internetowego:
- adres: Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka,
- adres e-mail: kontakt@optense.pl,
- numer telefonu: +48 880 892 052,
4. Sprzedawca, zgodnie z postanowieniami Aktu o Usługach Cyfrowych, wyznacza Punkt Kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, a także Klientami korzystającymi ze Sklepu. Szybka i bezpośrednia komunikacja możliwa jest za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres: kontakt@optense.pl. Komunikacja obsługiwana jest w języku polskim lub angielskim.
5. Definicje pojęć zastosowanych w niniejszym Regulaminie:
- Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami, wydany przez Sprzedawcę w oparciu o art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.);
- Usługi świadczone drogą elektroniczną – czynności świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę polegające na: a) zawarciu umowy w zakresie nieodpłatnego udostępniania Konta Klienta, b) zawarciu umowy sprzedaży Produktów drogą elektroniczną i uiszczeniu opłaty za Produkty, c) zapewnieniu kontaktu ze Sprzedawcą po wypełnieniu formularza kontaktu;
- Sprzedawca - JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka, adres email: kontakt@optense.pl, tel. +48 880 892 052, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000408826, NIP: 8181717176, REGON: 180815260, świadczący Usługi na rzecz Klienta. Sprzedawca jest jednocześnie Administratorem Sklepu;
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod domeną: optenseplantis.pl, umożliwiający zakup przez Klienta Produktów;
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z definicją wynikającą z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.). Jak konsument traktowana jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego;
- Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
- Produkt – towar fizyczny w postaci suplementów diety, w tym usługi świadczone drogą elektroniczną, dostępne w ofercie Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pośrednictwem formularza, którego treścią jest wybór Produktu oferowanego w Sklepie, który to wybór skutkuje zawarciem Umowy;
- Umowa – umowa sprzedaży Produktu lub Produktów zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
- Konto Klienta – konto Klienta założone w Sklepie, zawierające podane przez Klienta dane osobowe oraz informacje o złożonych w Sklepie Zamówieniach;
- Subskrypcja – płatny abonament obejmujący okres rozliczeniowy (tj. trzydzieści dni), który podlega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres rozliczeniowy do momentu anulowania Subskrypcji przez Klienta;
- Treści Klienta – wszelkie informacje udostępnianie przez Klienta w ramach korzystania z usług Sklepu, w szczególności informacje zawarte na Koncie Klienta, informacje udostępnianie przez Klienta widoczne dla innych Klientów, zamieszczane przez Klienta opinie o zakupionych Produktach;
- Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na dostarczaniu na adres e-mail Klienta, który wyraził zgodę na otrzymywanie Newsletteru, informacji o najnowszych ofertach i dodatkowych usługach, w tym Produktach dostępnych w Sklepie oraz innych informacji związanych z działalnością Sklepu.
- Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.);
- Kodeks postępowania cywilnego - ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1568 z późn. zm.).
- Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796);
- DSA/Akt o Usługach Cyfrowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Akt o Usługach Cyfrowych), (Dz. U. UE. L. z 2022 r. Nr 277, str. 1 z późn. zm.);
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin Klientowi przed rozpoczęciem świadczenia usług drogą elektroniczną oraz przed zawarciem Umowy. Dodatkowo niniejszy Regulamin udostępniony jest stale i nieodpłatnie w Sklepie.
- Klient korzystający ze Sklepu zobowiązany jest do:
- korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
- korzystania ze Sklepu w zgodzie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów,
- korzystania ze Sklepu w sposób, który nie będzie zakłócał jego funkcjonowania.
- Sprzedawca wprowadza w Sklepie zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym (w szczególności na Koncie Klienta) oraz przestrzegania zobowiązań wskazanych w pkt. 2 powyżej.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania zamieszczonych w nim treści, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych, tj.:
- posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet,
- posiadanie aktualnej wersji przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www (Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari) z możliwością zapisu plików cookies oraz Javascript,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej – adres e-mail (w sytuacji korzystania z Konta Klienta).
- Sprzedawca zapewnia poprzez Sklep możliwość:
- korzystania z Konta Klienta,
- zakupu Produktów, oferowanych w Sklepie,
- kontaktu poprzez formularz kontaktowy w sposób wskazany w pkt. 6 poniżej,
- zapisania do Newsletteru.
- Sprzedawca świadczy usługę zapewnienia kontaktu ze Sprzedawcą po wypełnieniu formularza kontaktu dla osób zainteresowanych Produktami oferowanymi przez Sprzedawcę. Po wypełnieniu formularza, wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych oraz kliknięciu przycisku „Wyślij”, informacja taka zostaje przesłana do Sprzedawcy, którego personel kontaktuje się z Klientem.
§2 KONTO KLIENTA
- Klient w celu założenia Konta Klienta w Sklepie wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej: optenseplantis.pl.
- Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w trakcie rejestracji.
- Po zarejestrowaniu się, Sprzedawca tworzy Konto Klienta, w którym Klient ma możliwość zakupu Produktów poprzez to konto, a także włączenia/wyłączenia płatności subskrypcyjnych.
- Konto Klienta może być usunięte w każdym czasie poprzez wysłanie stosowanego żądania na adres: kontakt@optense.pl.
- Przy rejestracji do Konta Klienta, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy Newslettera na podany przez siebie adres e-mail.
§3 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia umowy sprzedaży Produktów, Klient powinien złożyć Zamówienie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza udostępnionego w Sklepie.
- Do złożenia Zamówienia nie jest wymagana rejestracja w Sklepie i założenie Konta Klienta.
- Klient składając Zamówienie powinien:
- wybrać i dodać do koszyka Produkt dostępny w ofercie Sklepu,
- prawidłowo uzupełnić formularz zamówienia poprzez podanie swoich danych, w tym imienia, nazwiska, adresu, nazwy firmy (jeżeli prowadzi działalność gospodarczą), adresu e-mail, a także opcjonalnie numeru telefonu,
- zweryfikować dane wskazane w Formularzu zakupu,
- wybrać sposób dostawy,
- wybrać metodę płatności lub wpisać dane karty kredytowej w celu aktywowania usługi subskrypcji polegającej na comiesięcznym pobraniu środków z konta bankowego Klienta w ramach opłaty za Produkty w danym okresie rozliczeniowym,
- zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką prywatności i potwierdzić ten fakt poprzez każdorazowe zaznaczenie checkboxa,
- przy składaniu Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy Newslettera na podany przez siebie adres e-mail, poprzez zaznaczenie checkboxa,
- nacisnąć przycisk „Kupuję i płacę” lub inny o równoznacznym brzmieniu, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta Zamówienia zawierającego oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy.
- Po złożeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu płatności, Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą ten fakt.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem zaksięgowania przez Sprzedawcę płatności za złożone Zamówienie.
- Termin realizacji Zamówienie rozpoczyna się w momencie otrzymania i potwierdzenia płatności za złożone Zamówienie.
§4 PŁATNOŚCI
- Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
- przelew elektroniczny PayU,
- płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard, American Express),
- Przelew elektroniczny jest realizowany przez zewnętrzny system płatności dostępny na stronie internetowej Sklepu. Szczegółowe informacje dotyczące płatności za pośrednictwem zewnętrznych dostawców płatności udostępnione są na stronach internetowych dostawców płatności.
- Klient ma możliwość dokonać zakupu Produktów w Sklepie korzystając z płatności w postaci Subskrypcji, na zasadach opisanych w §5 Regulaminu.
- Cena podana przy konkretnym Produkcie dostępnym w Sklepie jest wiążąca w momencie składania zamówienia.
- Kod rabatowy upoważnia Klienta do zakupu Produktów po obniżonej cenie, uwzględniającej charakter rabatu – procentowy lub kwotowy. Kody rabatowe nie sumują się.
§5 SUBSKRYPCJA
- Klient posiada możliwość zakupu Produktów oferowanych w Sklepie korzystając z płatności w postaci miesięcznych Subskrypcji.
- Klient dokonujący zakupu Produktów korzystając z płatności w postaci Subskrypcji zawiera ze Sprzedawcą Umowę na czas nieokreślony.
- Subskrypcja za Produkty obejmuje cztery tygodnie i ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres trzydziestodniowy po skutecznym pobraniu opłaty za następny okres Subskrypcji. Subskrypcja trwa do momentu rezygnacji z niej przez Klienta, co może zrobić w sposób wskazany w pkt. 4 i 5 poniżej.
- Klient może zrezygnować z płatnej Subskrycji (anulowanie subskrypcji) w każdym czasie, najpóźniej do końca ostatniego dnia poprzedzającego kolejny okres rozliczeniowy, aby rozwiązanie umowy nastąpiło z końcem bieżącego okresu Subskrypcji.
- Klient może zrezygnować z Subskrypcji poprzez Konto Klienta zaznaczając rezygnację z Subskrypcji („Anuluj Subskrypcję”) w panelu „Moje Subskrypcje”. Klient może również anulować Subskrypcję poprzez przesłanie prośby o anulowanie na adres e-mail: kontakt@optense.pl.
- Rezygnacja z Subskrypcji jest równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy, na zasadach określonych w pkt 7 i 8 poniżej.
- Klient i Sprzedawca mogą wypowiedzieć Umowę w każdym czasie, ze skutkiem jej rozwiązania na koniec miesiąca, w którym zostało złożone wypowiedzenie.
- Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę bez okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach:
- w razie naruszenia przez Klienta postanowień Umowy, w tym postanowień Regulaminu;
- niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Klienta, z jego winy.
§6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Prawo odstąpienia od Umowy obejmuje jedynie Produkty, których zapieczętowane opakowanie nie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 4, 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796) Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Chcąc odstąpić od Umowy należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W Załączniku nr 2 do Regulaminu znajduje się przykładowy formularz odstąpienia, z którego może skorzystać Klient w celu odstąpienia od Umowy. Do zachowania terminu wymagane jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W sytuacji, gdy Klient zacznie korzystać z Produktów w postaci treści i usług cyfrowych, jeszcze przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, zobowiązany jest zapłacić Sprzedawcy za te usługi w tym czasie, w którym z nich korzystał.
§7 REKLAMACJE
- Prawo do skorzystania z rękojmi przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.
- Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi z tytułu Umów sprzedaży zawartych z Klientami niebędących Konsumentami.
- Jeżeli fizyczny towar jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać doprowadzenia do jego zgodności z Umową.
- Klient ma możliwość złożenia reklamacji.
- Reklamację można złożyć:
- na adres Sprzedawcy: Kielanówka 35k/-1
35-106 Kielanówka, - poprzez e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@optense.pl.
- na adres Sprzedawcy: Kielanówka 35k/-1
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- dane identyfikujące Klienta składającego reklamację,
- przedmiot reklamacji i okoliczności ją uzasadniające.
- Sprzedawca rozpozna prawidłowo złożone reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania od Klienta. O decyzji zapadłej wskutek rozpoznania reklamacji Sprzedawca zawiadomi Klienta mailowo, na adres podany w reklamacji.
- Reklamacja rozpatrzona zgodnie z postanowieniami Regulaminu nie podlega dalszemu ani ponownemu rozpatrzeniu.
§8 OPINIE
- Opinie publikowane w Sklepie dotyczące Produktów pochodzą wyłącznie od osób, które skorzystały z Produktu Sprzedawcy lub go nabyły oraz złożyły zamówienie poprzez Konto Klienta.
- Klient, który chce zamieścić opinie powinien zalogować się na Konto Klienta, zakupić Produkt i wypełnić formularz opinii.
- Klient, który nie wystawił opinii o zamówionym Produkcie w terminie od 7 do 14 dni po otrzymaniu Produktu, otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie opinii za pomocą przesłanego linku.
- Sprzedawca weryfikuje czy osoba, która wyraziła opinię jest lub była Klientem Sprzedawcy.
- Opinie publikowane przez Sprzedawcę są dobrowolne i nie są sponsorowane.
§9 MODEROWANIE TREŚCI KLIENTA
- Zabrania się zamieszczania przez Klienta nielegalnych treści w świetle Aktu o Usługach Cyfrowych lub treści, które w inny sposób są sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa lub z postanowieniami Regulaminu.
- Klient nie może udostępniać w ramach Sklepu Treści, które w szczególności:
- są sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami,
- są obraźliwe, zawierają określania uznawane za mowę nienawiści, zawierają groźby lub określenia rasistowskie, dyskryminujące, oczerniające, jak również treści zawierające wulgaryzmy, czy w inny sposób obrażają bądź zniesławiają jakąkolwiek osobę,
- naruszają dobra osobiste innej osoby,
- naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do ochrony danych osobowych, prawo do wizerunku, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej,
- zawierają treści propagujące akty o charakterze terrorystycznym oraz akty przemocy,
- mające charakter SPAMu oraz treści celowo wprowadzające w błąd inne osoby.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści udostępnione przez Klienta w Sklepie, w przypadku, gdy nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych - nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści udostępnione przez Klienta, gdy Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
- W przypadku, gdy Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikowania w każdej chwili Treści Klienta. Weryfikacja przeprowadzana jest z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zapisanych w Karcie praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
- Weryfikacja Treści Klienta może zostać przeprowadzona przed opublikowaniem Treści w Sklepie Sprzedawcy bądź następczo po jej publikacji.
- W przypadku wykrycia nielegalnych Treści Klienta oraz treści niezgodnych z Regulaminem, Sprzedawca może podjąć odpowiednie działania w celu ograniczenia jej widoczności dla innych Klientów i osób trzecich korzystających ze Sklepu, w szczególności może:
- usunąć Treść udostępnioną przez Klienta, uniemożliwić dostęp do niej lub depozycjonować daną Treść,
- zawiesić, zakończyć lub w innych sposób ograniczyć płatności pieniężne,
- zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części,
- zawiesić lub zamknąć konto Klienta.
- Sprzedawca informuje Klienta oraz podmiot zgłaszający o swojej decyzji, podając jej uzasadnienie. Klient, którego dotyczą podjęte działania ma prawo złożyć odwołanie od decyzji Sprzedawcy na zasadach opisanych w dalszej części Regulaminu.
§10 PROCEDURA ZGŁASZANIA TREŚCI KLIENTA ORAZ PROCEDURA ODWOŁANIA
- Dowolna osoba lub podmiot może zgłosić Sprzedawcy udostępnione w Sklepie Treści Klienta, które uważa za nielegalne w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych oraz naruszające postanowienia Regulaminu.
- Zgłoszenia można dokonać na adres e-mail: kontakt@optense.pl oraz korespondencyjnie na adres Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:
- uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Klienta są niezgodne z Regulaminem,
- wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Klienta, stosownie do rodzaju Treści Klienta,
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE,
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Jeżeli zgłaszający podał adres e-mail, Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia przesyła zgłaszającemu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
- Weryfikacja Treści Klienta przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
- W trakcie przeprowadzania weryfikacji, Sprzedawca jest uprawniony do ograniczenia widoczności zgłoszonej Treści Klienta, w szczególności poprzez tymczasowe jej zablokowanie.
- Po dokonaniu weryfikacji Sprzedawca jest uprawniony do trwałego zablokowania lub usunięcia Treści Klienta, a także do podjęcia innych środków przewidzianych w Regulaminie, uznając Treści Klienta za naruszające Regulamin. Sprzedawca może uznać, że Treść Klienta nie narusza postanowień Regulaminu.
- W przypadku uznania Treści udostępnionej przez Klienta za nienaruszającą postanowień Regulaminu, Sprzedawca uchyla zastosowane w trakcie weryfikacji środki.
- Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić zgłaszającego i Klienta, który udostępnił Treść o podjętej decyzji oraz o jej uzasadnieniu, a także poinformować o przysługującym prawie odwołania od decyzji.
- Uzasadnienie decyzji musi spełniać wymagania przewidziane w art. 17 ust 3 Aktu o Usługach cyfrowych.
- Od podjętej przez Sprzedawcę decyzji, zgłaszającemu lub Klientowi, który udostępnił niedozwolone Treści przysługuje odwołanie w terminie 14 dni od otrzymania decyzji Sprzedawcy.
- Odwołanie można złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@optense.pl lub korespondencyjnie na wskazany w Regulaminie adres Sprzedawcy.
- Odwołanie powinno zawierać wszelkie niezbędne informacje umożliwiające jego rozpatrzenie, w szczególności dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego oraz uzasadnienie odwołania od decyzji Sprzedającego.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany przez odwołującego adres e-mail.
- Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia jego złożenia.
§11 NEWSLETTER
- W celu otrzymywania informacji w ramach usługi Newsletter, Klient musi wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o najnowszych ofertach i dodatkowych usługach, w tym Produktach dostępnych w Sklepie oraz innych informacji związanych z działalnością Sklepu.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newsletteru:
- w trakcie składania Zamówienia w Sklepie,
- podczas zakładania Konta Klienta w Sklepie,
- poprzez wypełnienie formularza Newsletteru dostępnego na stronie internetowej Sklepu, podając swój adres e-mail.
- Klient może w każdym momencie zrezygnować z usługi otrzymywania Newsletteru.
- Klient może zrezygnować z otrzymywania Newsletteru poprzez wciśnięcie linku do anulowania subskrypcji Newsletteru zawartego w każdej wiadomości otrzymanej na swój adres e-mail lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@optense.pl z prośbą o anulowanie Newsletteru.
§12 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW
Zasady dotyczące przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Klientów w ramach Serwisu określa Polityka Prywatności i cookies.
§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, do których należy m.in.: zmiany lub rozbudowa funkcjonalności Sklepu, zmiany sposobów płatności lub możliwych dostawców płatności, zmiany przepisów prawa,
- O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przesyłając informację o zmianie Regulaminu na adres poczty elektronicznej Klienta. Klient, który nie akceptuje zmian Regulaminu przysługuje uprawnienie do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od jego otrzymania, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Sprzedawcy.
- Zmieniony Regulamin obowiązuje od dnia wskazanego w informacji o zmianie Regulaminu.
- Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta w rozumieniu przepisów prawa z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Spory wynikające z realizacji Umowy rozstrzygać będzie właściwy sąd powszechny, zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin obowiązuje od 01.08.2025 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Sprzedawca:
JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka,
KRS: 0000408826,
NIP: 8181717176,
REGON: 180815260
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Oświadczam, że odstępuję od Umowy sprzedaży.
Data zamówienia:…………………………………………………………………………..
Imię i Nazwisko: ………………….………………………………………………………….
Adres:………………………………………………………………………………….……..
E-mail: …………………………………………………………………..……………………….
Nr konta bankowego: ……………………………………………………………………….
Data:………………………………………………
Podpis: ………………………………………………